De billen en de stoel.

Vandaag kwam de schrijfster-vriendin bij mij collages maken. Zij ging aan de slag met mooie dames billen, ik met een fauteuil. Terwijl ik de pannetjes ophing, de schilderijen recht trok en de kat de bank opjoeg, maakte zij een vrolijk opwaaiend rokje voor het achterwerkje. Als we de collages hadden kunnen samen voegen dan zat de hare nu schalks boven op mijn stoel. Maar ja, helaas kan dat niet, en dus toon ik jullie dan ook een kamer zonder wulpse dame.
Geef een reactie

