Fotootje Vandaag pakt uit! Give Away.

feestjeDit is het 300e blogje dat ik schrijf en dat kan natuurlijk maar 1 ding betekenen: Het is tijd voor een klein feestje! Voor mijzelf plukte ik als felicitatie een klein bloempje en voor jullie heb ik een vrolijke Give Away in petto.

Wat valt er te winnen? Een Fotootje Vandaag feestpakket!

  • Een handgemaakte postzegelslinger (Lengte ongeveer 2 meter)
  • Een zelfgetekende feestkaartjes set bestaande uit 6 kaarten die je kunt versturen voor verschillende gelegenheden.
  • Een verassingscadeautje
  • Een handgemaakt recepten boekje met heerlijke, door mijzelf uitgeteste, recepten voor feestelijk lekkers. Smullen is gegarandeerd.

Hoe doe je mee?

  • Laat een reactie achter onderaan dit bericht.
  • Wordt/Wees volger van dit blog (via bloglovin, wordpress of via de email, zie de zijkant van mijn blog)
  • Wil je dubbel kans maken? Maak dan reclame op je blog, Twitter, Facebook of Instagram. (Laat het dan wel even weten zodat ik ook weet dat je dubbel kans wilt maken)

De Give Away loopt tot 1 november, op die dag maak ik de winnaar bekend.

IMG_20131022_103550
Het bloempje waarmee ik mijzelf feliciteerde!
31 comments

  1. Gefeliciteerd, ik lees je blog pas sinds kort maar ik vind het heel leuk en inspirerend. Ook ik zou graag die leuke give away ontvangen. Veel succes en groetjes Tanja

    Like

  2. Wauw! Een mijlpaal, en van mij (en volgensmij vele vele anderen) op naar de volgende 300!!
    Natuurlijk deel ik deze blog via insta. Benieuwd naar het mooie pakketje:-)

    Like

  3. hai,
    wat een leuke winactie!! en hartelijk gefeliciteeerd!!!
    ik volg je op bloglovin en heb reclame gemaakt op instagram,
    en volg je nu ook op instagram.
    xx Suzan

    Like

  4. Voor het eerst op je blog terecht gekomen…. mooie plaatjes!! Wow… ik ga je zeker volgen :). Ben benieuwd naar je recepten in het boekje….. en origineel die slinger! Dus ja ik waag graag een gokje.

    Like

Geef een reactie

