Bijna een jaar in kaartjes

Al bijna een jaar schrijf ik voor elke dag een kaartje. Nog 13 kaartjes heb ik te vullen met een regel over de dag. De doos waarin ik ze bewaar is inmiddels bijna helemaal vol en ik denk nog na over wat ik uiteindelijk met deze stapel ga doen. Wellicht hang ik ze aan de muur, stop ik ze in een mooi boek of bewaar ik het gewoon in een doosje in de kast. Het schrijven van de kaartjes was inspirerend om te doen, in elke dag is wel iets moois te vinden. Groot of klein er is altijd wel iets dat de moeite waard was om te bewaren in een zinnetje op een kaart.

In het nieuwe jaar wil ik graag weer zoiets doen alleen niet meer op een kaartje, simpelweg omdat ik na dit jaar niet meer zo heel veel lege kaartjes over heb. Maar wat dan wel? En hoe? Heeft een van jullie wellicht een leuk idee?

2 comments

  1. Toen hier een winkel geopend werd hadden ze een hanglamp waar de klanten briefjes met hun wens aan konden bevestigen. Het was een gewone hang/gloeilamp met eromheen allemaal stangetjes waar je foto’s in kunt klemmen. Dat zag er heel leuk uit.
    Of een mooie fles waar je elke dag een wit briefje in stopt.
    Of een slinger waar je elke dag een vlaggetje aanrijgt.

    Mijn fantasie is uitgeput. Misschien kun je er wat mee.

    Like

  2. Wat leuk dat je dit zo hebt gedaan! Wij bedenken elke avond drie positieve dingen van de dag maar leggen ze nooit vast. Misschien ga ik komend jaar wel zo’n projectje doen, inspirerend. Ik denk wel dat ik er dan een boek(je) van zou maken, liefst met elke dag een foto erbij.

    Like

Geef een reactie

