Een berichtje van mijn oma.

oma

Dit weekend was ik jarig en vlak voor ik de 31 voor de 32 inwisselde gebeurde er iets moois. De avond voor mijn verjaardag gaf een van mijn tantes een feest omdat zij Sarah was geworden. Aan de muur hingen diverse foto’s van haar als kind. Op een van die foto’s zit zij als baby samen met haar tweelingzus op schoot bij hun moeder, mijn oma. Nu had mijn oma een grondige hekel aan op de foto gaan en overleed zij al jong (toen zij 52 was en ik 4), een “nieuwe” foto van haar is dan ook altijd fijn om te zien.

In de loop van de avond kwamen zowel mijn moeder als verschillende tantes een voor een naar mij toe om mij steeds weer mee te nemen naar die foto. Waarom? Mijn oma bleek daar 32 te zijn, net zo oud als ik die avond zou gaan worden. Een waar koester moment om juist deze foto op die avond tegen te komen. En ook al is ze er al jaren niet meer, ik beschouw het vinden van deze foto toch als een klein en mooi cadeautje van haar.

6 comments

Geef een reactie

