Kom in actie voor Serious Request, help jij mij naar de E400,-?

Nog maar 1 dag te gaan voor de DJ-s van het glazenhuis naar buiten mogen en Serious Request 2014 ten einde komt. Dit betekent dus ook nog maar 1 dag om mijn actie te steunen om extra donaties op te halen.

Na mijn oproep enkele dagen terug liep het storm en inmiddels staat de teller van mijn actie op E320,-. Hartstikke mooi, maar daar kan natuurlijk meer bij, help jij mij op weg naar de E400,-? Doneren kan hier.

In ruil voor jouw donatie ontvang je van mij als dank een prachtige handgemaakte tekening op basis van een foto van jouw keuze. En dan vang je drie vliegen in 1 klap, jij hebt iets moois aan de muur, je maakt mij blij en bovenal help jij vrouwen en meisjes die slachtoffer zijn geweest van seksueel geweld weer te geloven in een mooie toekomst!

vrouwhoutklein

Geef een reactie

