Meer doen met wat ik maak: Posters te koop!

Een nieuw jaar creëert ruimte voor nieuwe dingen. Zeker als dit nieuwe jaar van start gaat in een nieuw huis, in een nieuwe stad en dochterlief van peuter is verandert in een kleutertje en dus plots elke dag naar school gaat. Een van de nieuwe dingen die voor dit jaar op de planning staat is om meer te doen met de tekeningen die ik maak.

Twee van mijn tekeningen heb ik verwerkt tot posters. Beide zijn vanaf nu hier en in mijn dawanda shopje te koop. Elke poster kost E15,- en wordt gedrukt op glanzend papier, formaat 30cm x 45 cm.

Mocht je er eentje willen hebben om zo aan de start van het nieuwe jaar je kamer of toilet op te frissen, stuur mij  dan vooral een mailtje (naar gshdrooglever @ gmail.com) en de poster komt snel naar je toe!

2 comments

Geef een reactie

