De meeuw. #Artswap

foto 2Onze tuin ligt aan het water en in dat water komt de lente langzaam aan tot leven. De meerkoeten vechten om hun nest, zwanen zwemmen extra parmant voorbij en het riet begint na de lange winter weer te groeien. Vanaf ons bankje voeren we de eendjes en ook de meeuwen laten zich vaak zien.

Vandaag ving ik een zo’n meeuw. Ik ving hem met wat inkt, wat water en wat tijd. Voortaan woont hij op mijn papier. En als je wilt mag hij naar jou verhuizen, door middel van een ruil. Het lijkt mij een leuk idee om deze tekening (uiteraard het origineel) te ruilen met iets anders handgemaakts.

Lijkt dat je leuk? Stuur mij dan een berichtje of laat hieronder een reactie achter en wie weet komt deze meeuw naar je toe!

Geef een reactie

