Weggevertje: Poster “Take me anywhere”

Het is lente en april, de maand waarin ik jarig ben. Bovendien ontdek ik net dat dit het 500 bericht is dat ik plaats. En dat betekent dat het tijd is voor een kleine weg gever. Ik maakte onderstaande printable, door op het plaatje te klikken kun je de pdf-versie downloaden en uitprinten. Stop de print vervolgens achter een leuk lijstje en je hebt weer iets vrolijks voor aan de muur in je toilet, gang of kamer. Veel plezier!

Take me anywhere klein

Geef een reactie

